/Files/images/05.jpg Основні напрями роботи практичного психолога:

1. 1. Психодіагностика:

  • діагностика готовності дітей 1-го, 5-го класів до умов навчання. Виявлення дітей групи ризику серед учнів школи;
  • · діагностика професійної спрямованості учнів – випускників.

2. 2. Психологічне консультування - ( індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями).


3. 3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:

  • групова та індивідуальна робота з дітьми групи ризику, робота з учнями 1-го, 5-го класів по підвищенню рівня готовності до нових умов навчання;
  • · тренінгові заняття з питань формування професійної спрямованості та становлення особистості випускників.

4. Профілактична робота - попередження випадків девіантної поведінки (порушення харчування, паління, вживання алкогольних напоїв, ігроманії, тощо), збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.

5. Просвітницька робота - бесіди з учнями з приводу здорового способу життя, насильства у сім’ї, торгівлю людьми.

Практичний психолог школи:

  • здійснює первинне обстеження майбутніх першокласників під час комплектування 1-х класів;
  • визначає психологічну готовність дітей до навчання в зхакладі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи);
  • вивчення рівня адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя;
  • профорієнтаційна робота;
  • виявлення та попередження випадків жорстокості, насильства;
  • виявлення та попередження девіантної та деліквентної поведінки учнів;
  • профілактика суїцидальної поведінки;
  • попередження торгівлі людьми.

/Files/images/Коли-до-психолога.png

Кiлькiсть переглядiв: 0